Zajęcia w poszczególnych grupach prowadzone są w oparciu o następujące programy:
1. Program wychowania przedszkolnego:
- " Dobry pomysł!", autor: Ewa Janus, wyd.WSiP,
- "Harmonijne przedszkolaki", autor: Barańska Małgorzata, Jakacka Ewa, Jarząbek Marta, Walencik-Topiłko Anna, Zachodny Barbara, wyd.Harmonia
2. " Idę do przedszkola"- program adaptacyjny, autor: Kamila Kłucińska, program własny;
3. " Pomysłowy przedszkolak"- kodowanie w przedszkolu, autor: Jolanta Szostak, program własny;
4. "Przyjaciel przyrody"- program edukacji przyrodniczej, autor: Renata Janowska, program własny;
5. " Mali artyści"- program edukacji artystycznej, autor: Agnieszka Krogulec, program własny;
6. " Stokrotka sportowa, bezpieczna i zdrowa"-program profilaktyczno-zdrowotny, autor: Sylwia Ekielska, Kamila Kłucińska,
Karolina Śladewska, program własny;
7. " W krainie Orła Białego"- program edukacji patriotycznej, autor: Jolanta Szostak, program własny;
8. " W pracowni malarza"- program edukacji plastycznej, autor: Dorota Lipiec, program własny;
9. " W pracowni odkrywcy"- program zajęć badawczych, autor: Karolina Śladewska, program własny;
10. " Mali aktorzy"- program zajęć teatralnych, autor: Jolanta Szostak, program własny;
11. " Śmiało wyginam moje ciało"- program zajęć prowadzonych Metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
autor: Jolanta Szostak, program własny;
12. " Mogę być kim chcę"- program preorientacji zawodowej, autor: Marta Rejman, program własny;
13. "„Noga lewa, ręka prawa z integracją bilateralną to zabawa" - zajęcia ruchowe z elementami integracji bilateralnej,
autor: Martyna Rączkowska, innowacja pedagogiczna.
Zajęcia dodatkowe prowadzone na terenie placówki to:
- religia (dla dzieci 6 letnich)
- gimnastyka korekcyjna ( dla dzieci 3-6 letnich)
- rytmika (dla dzieci 3-6 letnich)
Zajęcia o charakterze terapeutycznym:
- Z pedagogiem specjalnym- wsparcie w bieżącej pracy
- Logopedyczne (dla wszystkich dzieci przejawiających trudności
w zakresie komunikacji językowej);
- Integracji Sensorycznej (dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego
oraz posiadających opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej);
- Zajęcia rozwijające umiejętności emocjonalno-społeczne (dla dzieci z orzeczeniami
o potrzebie kształcenia specjalnego oraz posiadających opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej);
- Rehabilitacji (dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego);
- Terapii Pedagogicznej (dla wszystkich dzieci wymagających wsparcia w zakresie rozwoju funkcji psychomotorycznych );
- Zajęcia z psychologiem (dla wszystkich dzieci potrzebujących wsparcia w zakresie rozwoju emocjonalnego);
- Zajęcia MRR W. Sherborne (dla dzieci wymagających wsparcia w rozwoju psychomotorycznym);
- Zajęcia rozwijające uzdolnienia i zainteresowania: plastyczne, matematyczne - kodowanie, teatralne, ekologiczne ( dla dzieci 5 i 6-letnie).